Sveiki, aš Eglė Jociūtė. Tiesiog negaliu nefotografuoti. Visada ieškau ir sutinku bendradarbiauti su naujais žmonėmis.
Susiekite +37062565107


2010 m. rugsėjo 12 d., sekmadienis

Rugsėjis



Bandysiu rasti vietą čia.
Labiau kalbėsiu fotografijomis, o ne žodžiais :)


Pradžia. Toks tas rugsėjis, gimtadienis baigėsi, draugai išvyksta, o nauji mokslo metai prasideda.


foto : mindeh




foto : aš
Sėkmės Kristei Vengrijoje:)


4 komentarai:

  1. Su naujais internetiniais namais :). O man blogspotas truputi neprilipo :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. ačiū, Rūta:) o tai ka tu naudoji??
    man ir kolkas čia labirintai :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. O tu kai talpini fotografijas nesiūlo tau pasirinkt dydžio pažymėjus ją? Manau didesnės visada geriau žiūrisi :). Aš irgi tam pačiame blogspote :). http://rutarylaite.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  4. aha, darysiu didesnes, tą patį pagalvojau:)

    AtsakytiPanaikinti